۱۹ پاسخ

با قد ۹۷ بهش میگی کوچولو؟؟؟؟ بچه سه ساله انتظار داری قدش چقد باشه؟؟ کاملا نرمال پسرت...

منم غصه قد دخترم دارم ک ۹۴🥲

خوابش منظمه؟ چون ساعت خواب تو رشد قد خیلی تاثیر داره
ژنتیک هم اگه شما و پدرش ریزه میزه هستید ممکنه به خودتون کشیده باشه

پسرمنم ۹۷ وزن ۱۲و۷۰۰

قد دختر منم الان ۹۸ یعنی کمه؟

کسی که دنبال حرف مریم
وبرای جرف مردم جان میده باید تاسف خورد مردم فردا تهمت بهت بزنن باید اهمیت بدی بیکاریا

پس من چی بگم قد پسرم ۹۲ هست 🤦‍♀️🤦‍♀️

خوبه که

ولی قد و وزنش خوبهااا
چرا خودتو اذیت می‌کنی
دختر من ۱۴.۵ با قد ۹۹
دکتر هم گفت خیلی عالیه

والا دختر من ٩٤ سانته پس من بايد دق كنم؟ به فكرش باش ولى خودتو عذاب نده واسه حرف مردم

بخدا نرماله
بخدا پسر منم همینه ولی دکتر گفت کاملا نرماله..انشالله تو سن بلوغ رشد میکنن به منم از این چرت و پرتا میگفتن ولی کم محلی کردم و کار خودمو کردم به خوراکش میرسم دیگه عذاب وجدان ندارم انشالله تنشون سلامت باشه

عزیزم قد و وزنش بنظر من خوبع دختر من ۹۹بود با وزن ۱۳و۷۰۰ فرق زیادی نداره با پسرت نگران نباش قدش بلند میشه الان ک ملاک نیس

پسر منم همینه عزیزم .به منم خیلی میگن چرا رشد نمیکنه خیلی کوچیکه و فلان .منم غصه میخورم.پسر من قدش ۹۶ وزنش هم ۱۳ .خیلی ریز اما چکار کنم دیگه .وزن تولدش ۲۶۰۰ بود .از ۲ و نیم سالگی تا ۳ سالگی هیچی اضافه نکرده بود

پسر من ۹۴..وزن ۱۲

پسر من سه سال ودوماهش دقیق هم قد وزن پسر ماست
مردم برای همه چی حرف میزنن شما نشنیده بگیر

قد پسر من ۹۱ با وزن ۱۱کیلو

من چی بگم قد ۹۲ وزنش ۱۲ ونیم خانواده ها دیونم کردن چه برسه به غریبه ها خیلی بدغذاس حریفش نمیشم غذا بخوره هرجور ویتامینی بوده تا حالا دادم ولی بی فایدس

پسرمنم۹۷وزنش ۱۲ونیم

والا دختر. من به ۱۳ هم نمیرسه
وزن تولدش بالا بود
بخدا که منم غصه میخورم

سوال های مرتبط