۹ پاسخ

خدا لعنتشون کنه

۴۵۰مولفیکس سایز یک ۴۰تایی سایز دو هم ۶۵۰ . از هر کدوم دوتا دوتا گرفتم. مای بیبی هم همین قیمته سایز یک و دو . ولی بقیه سایز ها قیمت نکردم ولی خدایی خیلی گرونه . یه بسته چهل تایی واسه یه هفته بچس

دوروز پیش ۶۵۰ گرفتم سایز۲ مولفیکس ۴۴تایی

سایز۵امروزقیمت جدیدنزدیک ۸۰۰بودنتونستم بخرم مولفیکس آخه پسرمنم شرایط خاصی داره هنوزخیلی به پوشک نیازداره غصه ام گرفته خدانگذره ازشون موادغذایی سربه فلک گذاشته رهن واجاره هاافتضاح خونه گیرنمیادفقط خدابایدکمکمون کنه 😔

دیجی کالا زده۶۲۱

تف واقعا بعد میگن بچه بیارید خب با اون دوتومن تهش دوتا مای بیبی میشه دیگ یعنی بچه تو ی ماه دوتا فقط استفاده می‌کنه

امروز سایز2 چهل و چهار عدد خریدم690🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من فعلا سایز ۱ و ۲ گرفتم
یک ۴۵۰ تومان
دو ۶۷۰ تومان

سایز ۳ رو ۸۰۰ میخرم🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی