۲۰ پاسخ

من ی بار پرسیدم گفتم دو بسته سایز یک کافی
سه بسته سایز دو

شما چجوری استفاده میکنید؟😑😐
من ۱۳ تا سایز ۱ استفاده کردمم

من کلن دو بسته ۱ استفادم شد بعدش تا الان کلن دو میزنم

سایز ۱ من فقط ۲ بسته ۴۰ تایی استفاده شد

ازهرکدوم سه یاچهارتابگیرواسه یه ماه

ا زودکوچیک میشه باید سه تامیگرفتی

یک زیاد گرفتی ۲ و۳ بگیر

زیاد گرفتی دیگه سایز سه وچهار بگیر بچه رشد میکنه کوچیک میشن

من وزن بچم موقع تولد ۲۳۰۰ بود کمه
هنوز دارم صفر می‌بندم براش
به خاطر همین یک زیاد گرفتم

2 بسه دیگه نگیر 4و 5 هر کدوم حداقل5تایی به نظرم بگیر

جاری هم بچش ۲ ناهشه سایز یک میبنده بچش تپلی هم هست چجوری میخوای ۷ بسته یک کم هست عزیزم نهایت واسه یکماهگیش بعدش ک نمیتونی بری سایز دو خیلی گشاده

به نظرم ۲ خیلی سریع رد میشه، من پسرم ریز بود۲ کیلو،۰ و ۱ زیاد استفاده کردم، تایم کوتاهی ۲ و سریع ۳ استفاده شد

سایز ۱ زیاد گرفتی

خواهرشوهرم بچش سه ماه و ۲۰ روزشه هنوز سایز یک میبنده

دو بسته سایز یک کافی نیست من تا الان ۳ بسته سایز یک استفاده کردم هنوزم دارم استفاده میکنم

دو بکارت نمیاد از یک باید بپری 3

۷بسته ۱😯زیاد نیست؟🙄
من ۱رو خیلی زود عوض کردم.رو پای بچم رد کشش میافتاد اذیت میشد

۷ بسته چند تایی؟😳😳

از هرکدوم حداقل ۴بسته بگیر

سایز ۱ فکر کنم زیاد گرفتی🤔

سوال های مرتبط