۶ پاسخ

اینجا همه خوب شیر میخورن
فقط بچه منه ک ….
بچه من از یه سینه اونم هر سه ساعت۵دقه

بستگی داره نوزاد چقدر بخوره
و شیر مادر چقدر باشه
اگر سینه هنوز شیر داشته باشه بهتره که از ی سینه کامل حتی اگه شیر کافی باشه دوبار بخوره
چون اول شیر آب هست واخرش چرب تر
اگر سینه خالی نشه هی بچه رو جابجا کنی فقط داره آب میخوره

فقط با یه سینه سیر میشه

فقط شیر قبل خوابشو از هر دو طرف میدم ک حسابی سیر شه تا صبح بخوابه

بستگی داره چقد گشنش باشه یا سینم چقد شیر داشته باشه

هر دو ساعت یکی دو ساعت بعدی اون یکی

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی