متنفرم ازبهشتی اصلاااا خوب نیس همه دانشجوونفهم
ولی عیسی بن مریم خدایی ازهمه لحاظ عالیه
من بودم أصلا خوب نبود
تختم داغون بود رفتار پرسنل بد بود
داشتن تعميرات ميكردند همينجور سر و صدا
عيسي بن مريم بهتره ميگن
من از بهشتي راضي نبودم
من بودم راضی بودم خدایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.