۴ پاسخ

قرص و امپول خیلی ضرر داره دختر... دور از جونت سرطان‌زاس.. یه روش پیشگیری مطمئن بدون عوارض داشته باش

ضرر داره گلم به فکر سلامتیت باش💖 یه روش دیگه اوکی کن

اون چجوری هس

من از دوماهگی سر مهتاب آمپول یک ماهه میزنم

سوال های مرتبط