سلام کسی مشاور کودک رفته خوبه برا بچه

۲ پاسخ

نمیدونم عزیزم. مشاوره نگرفتم..میتونی زنگ بزنی بپرسی

سلام عزیزم.بنظرم جای درستی باشه آره چرا ک ن.ولی خیلی از مامانا مشاوره های شهرشون رفتن راضی نبودن..
این مرکز مشاوره فک کنم گیلان باشه...کانالشو دادم تو برنامه ایتا.. بنفشه باقری زوج درمانگره عالیه.....‌ تلفنی هم مشاوره میکنن..مشاور زوجین و کودک جداگانه دارن...اگه خواستی زنگ بزن .از ساعت ۱۰... نوشته بود اگه جواب ندادن پیام بدی بهت زنگ میزنن

تصویر

سوال های مرتبط