نمیدونم عزیزم. مشاوره نگرفتم..میتونی زنگ بزنی بپرسی
سلام عزیزم.بنظرم جای درستی باشه آره چرا ک ن.ولی خیلی از مامانا مشاوره های شهرشون رفتن راضی نبودن..
این مرکز مشاوره فک کنم گیلان باشه...کانالشو دادم تو برنامه ایتا.. بنفشه باقری زوج درمانگره عالیه..... تلفنی هم مشاوره میکنن..مشاور زوجین و کودک جداگانه دارن...اگه خواستی زنگ بزن .از ساعت ۱۰... نوشته بود اگه جواب ندادن پیام بدی بهت زنگ میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.