۸ پاسخ

همین که از دلت در میاره خودش خیلیه من شوهرم هیچ وقت بهم نگفته عاشقتم یا دوست دارم یا بخواب پیشم اصلا این حرفا عجیبه برام بنظرم آدم وقتی از این کلمات استفاده میکنه برا طرف مقابلش ارزش قائله

شعور ازش میباره بخدا

چه همسر باشعوری 🤌

اوخی گوگولی 😬 من وقتی عصبی میشم از ده کیلومتریم رد نمیشه پاشو برو دختر

شاید مال همونه بهم ریختی

قرص جلوگیری میخوری

مثل شوهرمنه اخلاقش وقتی دوستت داره برو کنارش همین قهر کردن ها فاصله بینتون میندازه سرد میشه شوهرت

اوخی چه قشنگ
برو پیشش بینتون فاصله ننداز

سوال های مرتبط

مامان ♥️آوای منی🧿 مامان ♥️آوای منی🧿 ۱۴ ماهگی