۳ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید سوال بی ربط پرسیدم ما شنبه میخایم بیایم رشت هوا جطوره برا بچه سرد نیس میشه بیرون خابید ت چادر اخه خودن بیزون خابیدت ت چادر لب دریا رو دوس دارم پارسال ۱۵ خرداد ا مدیم خیلی خ ب بود

دخترم دو سال تحت نظر سوده صالحی بود ، خیلی دکتر خوبیه ،فقط توی ۱۷ شهریور هست ،بیرون مطب نداره

دکتر ملک نژاد بهترینه رشت

سوال های مرتبط