سلام عزیزم ببخشید سوال بی ربط پرسیدم ما شنبه میخایم بیایم رشت هوا جطوره برا بچه سرد نیس میشه بیرون خابید ت چادر اخه خودن بیزون خابیدت ت چادر لب دریا رو دوس دارم پارسال ۱۵ خرداد ا مدیم خیلی خ ب بود
دخترم دو سال تحت نظر سوده صالحی بود ، خیلی دکتر خوبیه ،فقط توی ۱۷ شهریور هست ،بیرون مطب نداره
دکتر ملک نژاد بهترینه رشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.