۹ پاسخ

خوش بحالتون ماانگار ادم نیستیم برای ما نمیزنن

ثبت نام نمیخواد ریختن بهت

از بله چک کن من ۸ فروردینم دوبار ریختن برام

پسرمن۵فروردین ریختن برای کارت خودم۲تومن کالابرگ پول نیست

اگ تو بهداشت پرونده داشته باشید و ثبت سیستم باشی میرزن

برای بچها که از فروردین ۴۰۵ب دنیا اومد، به کارت بانکی ک بنام مادر میاد، هرکارت بانکی داری ببر فروشگاعی ک کالا برگ داره استعلام بگیره، من ۱۴فروردین ب دنیا پسرم برام ریختن ۲تومن

کارتی ک ب اسم خودته چک کن ریختن

برا من پیام اومد برا شما نیومد

۱۵ اردیبهشت اولین دوره بود برا متولدین فروردین

سوال های مرتبط