بسلامتی عزیزم ب دنیا اومدن عزیزم
ایشالا قدمشون پر از خیر و برکت باشه براتون❤
مال من تا یک هفته درد داشت ک برام قابل تحمل بود
روزای اول ک یکم بیشتر بود هر 4یا 6ساعت شیاف میذاشتم
عزیزم من که ۶ سال پیش طبیعی بودم تا ده روز بخیه هام انقد درد داشت نمیتونستم بشینم دیگه شما که ۲ روزه سزارین شدی
تحمل کن و شیاف بزار میگذره 😍
حالا تا یه سال بی حس میشه شکم اون بده
خوب نمیشه به این زودی
یک ماه گذشته هنوز گاهی بخیه هام تیر میکشه خیلی راحت نیستم برا فعالیت روزمره
عزیزم تازه دو روزه زایمان کردی ولی از شیاف استفاده کن بزار کمتر درد بکشی گلم
عزیزم من دو هفته درد داشتم شیاف میزاشتم
نمیشه شیذف بزنی یکمقابل تحمل شه برات؟
تاوقتی بخیه هات نکشی راحت نمیشی
بعد کشیدن بخیه دردات بهتر میشه
برای من۱۵روز البته توی ۱۰روز قابل تحمل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.