چطور بچمو ازشیر بگیرم کمکم کنید

۲ پاسخ

من یه تاپیک دارم در موردش روشم تدریجی بود

من چسب سیاه زدم و امروز روز چهارم که از شیر گرفتم پسرمن خیلی وابسته بود ولی خیلی اذیتم نکرد من همیشه خوراکی توخونه داشتم تا بهونه می‌گرفت بهش میدادم روز اول و دومم اول بردم خونه داداشم که با بچها بازی می‌کرد بعد می‌بردم پارک که یعنی وقتی میومدیم خونه دیگه از خستگی بیهوش میشد وقت خوابم می‌خوابید کمرشو ماساژ میدم دیگه راحت می‌خوابه نصف شبم یه بار این سه شب بیدار میشد که بغل میگرفتم یکم آب میدادم دوباره میخوابوندمش

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی