۶ پاسخ

من دکترم اجازه داد نوافن بخورم درد و ساکت می‌کنه
شیر خودمم میدم فقط
خیلی نباید حساس بشی آی این و نخورم فلان طرف تو بارداری یک قرص‌هایی میخورد می‌گفتیم بچش به دنیا بیاد ناقصه خداروشکر سالم بود


دنتولم‌ بعد نیست ولی من شاید امروز رفتم درست کنم چون بیش از اندازه درد دارم و غذا نمیتونم بخورم معدمم داغون شده

دندون درد با هیچی اروم نمیشه متاسفانه باید بری دندونپزشکی موردی نداره تو شیر دهی میتونی درست کنی

برای مسکن هم به داروخونه بگید بچه شیرمیدی خودش یه چیزی میده…اول و اخرم باید مراجعه به دندونپزشکی داشته باشی

قرص کلسیم و د۳بصورت ترکیبی از داروخانه بگیر هر۳روز یکی بخور تا دندونات خراب نشه

حتما کلسیم بخور اینا مسکن و اینا جواب نیست
اگه میخک داری فعلا میخک بزار یا قطره میخک هر کدوم رو که داره استفاده کن

کلسیم میخوری ؟

سوال های مرتبط