۷ پاسخ

من نان الف دادم خوب شد اما ببلاک الف نخورد

پودر سنجد و ماست بده یا پودر سنجد بریز روی فرنی بهش بده یا پوره سیب زمینی بده

خیلی شیر تلخیه بنظرم اگر اسهاله اول ماست و دوغ و کته ماش رو امتحان کن
کیدی لاکت هم داخل شیرش بریز

شیر خشک LF در زمان اسهال طولانی و شدید میدن چون شیر معمولی قند داره و قندش اسهال رو تشدید میکنه. تا وقتی اسهالش خوب بشه اینو بده بعد قطعش کن برگرد رو شیر قبلیش

شیر خشک LF حالا هر برندی ک باشه برای اسهال هست
اول موز و کته و ... امتحان کن

میگم‌موز و کته ماست اینا دادی؟

شیرخشک LF

سوال های مرتبط

مامان مهرناز مامان مهرناز ۱۵ ماهگی
مامان ناناز مامان ناناز ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی