طرفای شماهم واکسن سرخک میزنه بهداشت؟

۴ پاسخ

بله
بچه های من زدن تب و بی حالی اینا هم نداشتن خداروشکر

عزیزم‌این واکسن تکمیلی سرخک هست که در یک سالگی میزنن نه هجده ماهگی ،متاسفانه هستند مادرانی که کلا بچه هاشو نو واکسن نمیزنند و باعث شیوع دوباره ویروس هایی مثل آبله مرغون و سرخک میشن ، الان هم سرخک جهش پیدا کرده و بهداشت برای جلوگیری دوباره اومده واکسن رو بعنوان تکمیل کننده ی دوز اول که در یک سالگی زدند ارائه داده ، من زدم و خیلی هم راحت بود بدون تب و بدون درد درست مثل یک سالگی

طبق تحقیقی ک من کردم این واکسن نزنید بهتره یکم فکر کنید تواین اوضاع جنگ معلوم نیس این چه ساختاری داره و با چه نیتی یکدفعه وارد بازار شده و خواستار زدنش ب بچه ها هستن
شما ک توی واکسن‌های قبلی بچه هاتون و حتی 18ماهگی هست ابن یکی الان نزنین بهتره البته نظر منه

کان فینگ متصل
و قابلیت اینکه حجم بستتون چقدره روبیکا پیام بذارید گیگی ۳۹۰
@Radvinmoradi7879

سوال های مرتبط

مامان لنا🧚 مامان لنا🧚 ۲ سالگی