من تاپیک گزاشتم ببین من دیروز زدم
سیستان
خوزستان
هرمزگان
کرمان
این چنتا استان اعلام شده
تا متولیدین ۱۲ اردیبهشت ۴۰۳ رو میزنن
سرخک تو چندتا استان شیوع پیدا کرده برا همین دوز تکمیلی میزنن
مامانا کسی لباس داره
اندازه دخترم اضافه لازم داشته باشه
براتون ثواب میشه
اکانت فیک زدم
ولی خیلی وقت داخل گهواره هستم
خواهشا اگ اضافه دارید
میخواهد بدین نیازمند
برای من بفرستید توان خرید لباس ندارم براش
ندارع واکسن ۱۸ ماهگی فقط
دوسالگی واکسن نداره
الان دوز تکمیلی باید بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.