مامانا شما واکسن سرخک زدین؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

آره زدیم

واکسنش سبکه. من هر دوتا پسرام زدم.

من رفتم بهداشت پرسیدم گفت برا بچه های جنوبه فقط

تودوسالگی میزنن؟؟

منم زدم

اره من برا پسرم زدم

سوال های مرتبط