برای بچه های دو تا شش سال واکسن تکمیلی سرخک میزنن که دوزش از قبلی که در یه سالگی زدن بیشتره برای اینکه متاسفانه هستند کسانی که کلا واکسن نمیزنن و باعث شیوع این بیماری ها میشن و ما هم به ناچار باید دوباره بچه هامونو واکسینه کنیم که از اینا نگیرن
موضوع چیه؟؟؟؟واکسن جدید اومده؟ دکتر پسرم چیزی نگف درباره اش
نگفتن شهر ما ولی اگر بود حتما میزدم
واکسنشون هرچی باشه ضررش کمتر از اینکه دور از جون بچه بدون زدنش بیماری بگیره و درگیر بشه
حداقل واکسن بزنیم درصورت گرفتن خطرش خیلی کمتره
قطعا میزنم چون دکتر متخصص گفت حتما بزن
دودل چی گلم
می دونم سرخک بگیره چقدر اذیت میشه ، بعد خودت می گی کاش برده بودم زده بودم
من زدم
من زدم واسه پسرم
من زدم مثل ۱ سالگیه
جریان چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.