۶ پاسخ

به منم زنگ زدن نمیدونم چیکار کنم گفت سرخک

من واسه آیلین زدم

من همچین چیزی نشنیدم و اینکه دو سالگی هم بردم چیزی نگفتن

جریانش چیه؟ مگه تو واکسنای قبلیشون نبوده؟

مگه مشهد هم باید بزنن
مامانای دیگ ک تو شهرای دیگه بودن میگفتن ک از بهداشت بهشون زنگ زدن ب ما ک زنگ نزدن

دکتر ب من گفت اگر زیاد بیرون میرین و رفت و امدتون زیاده بزن

سوال های مرتبط

مامان لنا🧚 مامان لنا🧚 ۲ سالگی