به منم زنگ زدن نمیدونم چیکار کنم گفت سرخک
من واسه آیلین زدم
من همچین چیزی نشنیدم و اینکه دو سالگی هم بردم چیزی نگفتن
جریانش چیه؟ مگه تو واکسنای قبلیشون نبوده؟
مگه مشهد هم باید بزنن
مامانای دیگ ک تو شهرای دیگه بودن میگفتن ک از بهداشت بهشون زنگ زدن ب ما ک زنگ نزدن
دکتر ب من گفت اگر زیاد بیرون میرین و رفت و امدتون زیاده بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.