#واکسن#دوسالگی#واکسن#بهداشت

تصویر
۵ پاسخ

به من که زنگ نزدن

هنوز ک زنگ نزدن ب مت

فقط برا چهار استان اعلام کردن که میزنن

آره امروز پسرمو بردم مراقبت دو سالگی براش واکسن زدن

بله عزیزم از دو سالگی تا 5سال... من بهداشت بهم زنگ زدن بردمش واکسنشو زد خداروشکر اذیت نشد.

سوال های مرتبط

مامان راد مهر مامان راد مهر ۲ سالگی
مامان بچهام😘😘 مامان بچهام😘😘 ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ سالگی
مامان مامان جان مامان مامان جان ۲ سالگی
مامان آقا شاهان❤ مامان آقا شاهان❤ ۲ سالگی
مامان ستاره⭐️ مامان ستاره⭐️ ۳ سالگی