ن انشاالله یکشنبه میرم
مشكلي نداره ميتونين انجام بدين
يكم ممكنه لنفوسيت نوتروفيلو بالا پايين كنه(اونم نه خيلي)ادرارتونم ك ب پزشك ميگين پربود بودين
يا ميتونين با ازمايشگاه هماهنگ كنين ادرارتون رو بعد از پربودي انجام بدين و ب ازمايشگاه تحويل بدين
ن خودم اینجوری حس خوبی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.