۳ پاسخ

ن انشاالله یکشنبه میرم

مشكلي نداره ميتونين انجام بدين
يكم ممكنه لنفوسيت نوتروفيلو بالا پايين كنه(اونم نه خيلي)ادرارتونم ك ب پزشك ميگين پربود بودين
يا ميتونين با ازمايشگاه هماهنگ كنين ادرارتون رو بعد از پربودي انجام بدين و ب ازمايشگاه تحويل بدين

ن خودم اینجوری حس خوبی ندارم

سوال های مرتبط

مامان آقا مهرسام🧸💙 مامان آقا مهرسام🧸💙 ۳ سالگی