۶ پاسخ

آره فقط استامینوفن ساده باشه کدوئین نباشه

من به دندونپزشکم زنگ زدم گفت فقط استامینوفن ساده و ترجیحا 325

نوافن بخور

قرص ک میخوری تا دوساعت بعدش شیر ندی اوکیه فک کنم

اره فقط استامینوفن ۵۰۰

ژلفن بخور

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی