من دندون دردشدیدداشتم
قرص دیکلوفناک خوردم درجاخوب شدم
همسرم ازداروخونه پرسیده بودگفتن ضررنداره
آره استامینوفن رو میتونی بخوری
استامینوفن بدون کدئین مجازه.بخور درد نکش.منم چندبار خوردم
نمیشه بخوری عزیزم اگه خوردی باید تا 24 ساعت شیر ندی و هی بدوشی و بریزیش
ژلوفن هم میتونی بخوری
مسکن ها ترشح آسیبزا داخل شیر ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.