۶ پاسخ

اره ولی دلو میزنه با یه کوچولو آب قاطی کن

بله میتونی بدی

بیسکویت مادر اصلا ارزش غذلیی نداره
قند داره
توصیه پزشکا بیسکویت شرلاک هست
کاش این بیسکویت مادر از ذهن همه بره

آره من میدم یکم مغزیجاتم میزنم

اره گلم

بله عزیزم نرم کن و بهش بده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام♥️🔗 مامان دوقلوهام♥️🔗 ۱۵ ماهگی