من ۱۹ هفته صدا قلب واسم گذاشتن
من 15هفته رفتم گذاشت
من ۱۵ هفته و سه روز رفتم شنیدم
من میخوام برم ولی نمیدونم برام بزارن خیلی نگرانم
از 18 هفته به بعد ، بستگی به دستگاهشون هم داره بعضیا میگن از 20 هفته به بعد
من ۱۶هفته
من ۱۶ هفته رفتم انجام نداد گفت ۲۰ هفته به بعد بیا
من ۱۵هفته رفتم گذاشت
۱۶ هفته ب بعد میشه
چون دستگاهشون ی کم ضعیف تره
من از ۱۶هفته رفتم گذاشت
از ۱۶ هفته
من ۱۵هفته رفتم برام گذاشت
به من گفتن ۱۵هفته به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.