به نظر میرسه یه ذره وزنش کمه. البته با رفلاکس خیلی سخت وزن اضافه میکنن
دختر من بدون تولد ۲۸۰۰ بود و چهار ماهگی ۶ کیلو شد، دکتر گفت معمولیه
عزیزم نسبت به وزن تولدش باید در نظر بگیری
خوبه
دکتر پسرم گفت ملاک فقط وزن تولده نباید با بچه ی دیگه مقایسه کرد
عزیزم وزنش نسبت به وزن تولدش خوبه توی ۶ماه وزنشون دوبرابر وزن تولد باشه نرماله
پسرمن باوزن2600به دنیا اومدشنبه بردمش برای واکسن 6ماهگیش9کیلوبود
نی نی شما اگه پسره حدودا ۴۰۰ تا ۵۰۰ گرم کم داره
این جدولِ قدو وزن بر اساس تولد و وزن تولد برای دختر ۲۰۰ ۳۰۰ گرم کمتره طبق جدول چون بچم پسر بود دخترو اسکرین نگرفته بودم
مهم سلامتیشه
بهداشت بهت نگفت وزنشو؟
بنظرم معمولیه ن کمه نه زیاد اخه وزن تولدش زیاد نبوده نباید ب بچه ایی ک ۳کیلو ب دنیا اومده مقایسه بشه
بچه من سه و صد بود الان شیش و صده😔😔 وزن نمیگیره،روزی چند سی سی شیر میخوره حدودا؟
به نسبت وزن تولدش باید چک بشه
بهداشت چی گفت بهت ؟
یکم کمه وزنش
اینا رو باید از مرکز بهداشت میپرسیدی
بنظر من مقداری وزنش پایینه.الان بچه من ۶ کیلو هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.