خانوما بیشتر مامانا تو هفته ۳۸ زایمان می کنن یا ۴۰؟

۲ پاسخ

سزارین باشی معمولا ۳۸
طبیعی باشی ۴۰ ۳۹

سزارین ۳۸

سوال های مرتبط

مامان عایشه مامان عایشه ۵ ماهگی