سلام
سونو سلامتی 11 هفتگی تو شیراز پیش کی برم بهتره؟

۲۰ پاسخ

احسان یزدان پناه
عالیه بی شک بهترینه
همسرت هم میزاره بیاد داخل بعد میتونید لحظه ب لحظه هم فیلم بگیرید

دکتر روزمه عالیه

برو پیش پروناتولوژیست
مثل حمیرا وفایی
نسرین اسدی
زیبا محسن پور
شهره روزمه
اعظم فرجی

من رفتم یزدانپناه عزیزم خیلیم دقیق هستن

احسان یزدانپناه

اعظم فرجی / مریم زارع خفری/ نسرین اسدی / سودابه صادقی/ شهره روزمه / همشون طب مادر و جنین هستن

یزدانپناه

تندیس دست و پا بهترین یادگاری کودکیش میشه09178381323

تصویر

🧡🧡🧡

تصویر

زیبا محسن پور
ادیب

سیدرضا حسینی بی شک بهترینه بالادستش تو تخصص تو شیراز نیست عالی ترینه دوتا بچهام پیش رضا حسینی رفتم راضی ترینم ،بعد از رضا حسینی دکتر حمیدرضا حسینی الهاشمی هم عالیه من فقط پیش این دونفر میرم سونوهای انومالی پیش سیدرضا حسینی رفتم بقیش حسینی الهاشمی

من پیش امیرحسین پایدار رفتم هم ان تی هم آنومالی عالی بودن

من هم پیش یزدان پناه رفتم که تعریفشو میکنن هم دکتر سیدرضا حسینی فقط میتونم بگم دکتر حسینی صد هیچ از یزدان پناه بالاتره .عالیه عالی ولی یه مقدارم هزینش بیشتره

من محمد زارع رفتم دقیق و عالی خیلی وقت گذاشت همون موقع هم جنسیت رو گفت

احسان یزدان پناه عالی ازدقت بگیر تا خوش رو برخورد خوب
همه جا بچع رو بادقت نگاه میکنه موبه مو

من رفتم محمد رضا پایدار

برو یزدانپناه

یزدان پناه

من دکتر ابطحی پیشنهاد میکنم.سونوهاش خیلی خوب و دقیقه عزیزم.الانم زوده بذار آخر 12 یا هفته 13 برو گلم.یا زنگ بزن بپرس کی بری.

بهم گفتن برم پیش کسی که تخصص جنین شناسی داره
کیو پیشنهاد میکنید؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ائلمان و فرهان مامان ائلمان و فرهان ۳ ماهگی