سلام عزیزم
ببخشید تاپیک شما رو در سرچ کلمه ی اردبیل پیدا کردم
براتون ممکنه بگید چه زمانی برای مسافرت به اردبیل خوبه؟
از نظر هوا و گردشگری
و چندجای قشنگش رو بهم معرفی میکنی؟
پیشاپیش از لطفت ممنونم❤️
خاطره طوبی هم تکی میفرسته هر وقت بری همون روز میری داخل
من الهام نصیری میرفتم تکی میفرستاد داخل
درگاهی شنیدم خوبه ولی نمیدونم و نرفتم
من جفت بچه هام ایشون سزارین کرد
کارشون عالیه ولی شلوغ وقت زیادی نمیذاره ۲تایی میرن داخل ولی جداگانه گوش میکنه و رسیدگی میکنه گاها تنها
خیلی شلوغ مطبش
وای دکترای شهر شما هم همینطورن؟
چقدر رو مخمه این کارشون😑 گاهی تا سه نفر هم توی اتاق هست آدم اصلا راحت نیست
خدیجه اسلام نژاد حتا شب تااا ساعت ۱۲ یا ۱ هم هست.....خودت بگی تکی میخوام هیجینمیگن ولی منرفتم تکی کردن یهمریض بود اونتموم شد منو ویزیت کرد دوتا دوتا ایناستولی باز تنها میمونی بگی برن بیرون میرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.