۷ پاسخ

سلام عزیزم
ببخشید تاپیک شما رو در سرچ کلمه ی اردبیل پیدا کردم
براتون ممکنه بگید چه زمانی برای مسافرت به اردبیل خوبه؟
از نظر هوا و گردشگری
و چندجای قشنگش رو بهم معرفی میکنی؟
پیشاپیش از لطفت ممنونم❤️

خاطره طوبی هم تکی میفرسته هر وقت بری همون روز میری داخل

من الهام نصیری میرفتم تکی می‌فرستاد داخل

درگاهی شنیدم خوبه ولی نمیدونم و نرفتم

من جفت بچه هام ایشون سزارین کرد
کارشون عالیه ولی شلوغ وقت زیادی نمی‌ذاره ۲تایی میرن داخل ولی جداگانه گوش میکنه و رسیدگی میکنه گاها تنها
خیلی شلوغ مطبش

وای دکترای شهر شما هم همینطورن؟
چقدر رو مخمه این کارشون😑 گاهی تا سه نفر هم توی اتاق هست آدم اصلا راحت نیست

خدیجه اسلام نژاد حتا شب تااا ساعت ۱۲ یا ۱ هم هست.....خودت بگی تکی میخوام هیجی‌نمیگن ولی من‌رفتم تکی کردن یه‌مریض بود اون‌تموم شد منو ویزیت کرد دوتا دوتا ایناست‌ولی باز تنها میمونی بگی برن بیرون میرن

سوال های مرتبط