۴ پاسخ

چه عکس قشنگیی گرفتی
من بچم اصلا تو عکس گرفتن همکاری نداره

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

خیلی زود میگذره واقعا
هر روز از روز قبل تر خسته تر میشیم، کارمون بیشتر میشه
ولی با این حال قد کشیدنشونو ک میبینیم یادمون میره خستگی و حسرت میخوریم چقد زود بزرگ شده 🥰

قشنگم سالم باشه😍😍

سوال های مرتبط

مامان آرتا و تودلی مامان آرتا و تودلی ۱ سالگی