۸ پاسخ

هر چقدر هم که تنهاییم اما بهترین مادری هستیم که میتونیم باشیم، ما مامانا داریم تمام تلاشمون رو برای سلامت روح و جسم کوچولوهامون میکنیم

ای گفتی خواهر منم هیچکی رو ندارم همه پی‌ یکی دیگ هستن از خانوادم تا خانوادش تا خانواده ای ک خودم‌ تشکیل دادم همین دوتا بچه شده همه چی زندگیم 🙂

ھیچکس این بیرون نیست ایلاااار
خودتو بغل کن
خودتو دااااااااارے۔ھمین بسہ
قوے باااااش دختر

منم دس تنهام تو بچه داری فوق العاده لاغر و ضعیف و بی خواب شدم

منم ندارم عزیز دلم خدا کمکمون میکنه 🥲🩷

چرا عزیزم

چقدر همدردیم از بی خوابی و تنهایی و خستگی دارم میمیرم لعنت به این غربت و تنهایی

ازچه نظر هیچکسونداری🥲

سوال های مرتبط

مامان عزیز جان مامان عزیز جان ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری