دختر من از قبل عید شروع کرد بی وقفه پستونک میخورد همش دهنش بود دیگه یه هفته میشه بهش ندادم همش می گفت می می منم میگفتم پیشو خورد😂😂فقط قبل خواب دهنش میزاشتم که اونم مینداخت بیرون کم کم از سرش افتاد ولی هنوزم گاهی میگه
من کار خاصی نکردم
دیگه یه روز بیدار شدیم و بهش ندادم
حتی یکی دو بار دید پستونکش رو تو خونه اشاره کرد بده
گفتم نه اخه نباید بخوری دیگه
کلا دختر من زود از وابستگی هاش رها میشه🤣🤣 خیلی سازگاره بچه و قانع
ولی میشه گفت وابسته بود
و چند روز اول تو خوابش یه ذره سختش بود
دیرتر خوابش برد
غر می زد تا بخوابه
مخصوصا اینکه دندوناش تو اوج اذیت بود و من پستونکو گرفتم کار بدی کردم ولی دیگه دیدم داره بد وابسته میشه گفتم بذار تحمل کنم و بگیرم
چند روز سخته
تحمل کن ولی بگیر
من شدید وابسته بود سرشو بریدم از ته دیگه نتونست بخوره یادش رفت
بعد یکسال وابستگی خیلی شدید میشه من قبل یکسالگی گرفتمش
میتونی در طول روز کمتر بدی بعد برسی به ترکش تو شب
یه چند روز اول اذیت میشه بعد عادت میکنه
سلام عزیزم باید کمش کنی به مرور زمان تا اینکه کلا شب بدی و حتی شب ها هم خوابش عمیق شد از دهنش بکش
دختر منم همینجوره
میخواستم ازش بگیرم گفتم نهایت چندروز بهانه میگیره و گریه میکنه و یادش میره اما باباش نزاشت😑میگه تو دوران دندون در اوردن هست و اذیته بزار اروم باشه
وای دختر منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.