۸ پاسخ

بهداشت یه مشت بی سواد نشستن چرت و پرت میگن من هر چی فریاد زدم شیر ندارم گفتن تو الکی میگی این باور غلطه شیر داری😑

شیر من انگار آب ول هس خیلی شیر دارم ولی چرب نیس بخاطر همین پسرم اصلا نمیخوره

بچت چند کیلو هست

بهداشت به منم گفت ولی از دکتر متخصص پرسیدم گفت هر سینه ۱۰ دقیقه کافیه برای دو ساعت

۲۰ دقیقه خیلی زیاده😐الان بچه بزرگتر شده فکِش قوی تر شده .بچه منم همینه و‌دکتر‌گفته نزار بیشتر از پنج دقیقه بخوره چون رفلاکسشو تشدید میکنه.اون برا زیر یماهه که جون ندارن مک بزنن باید بیست دقیقه بخورن .خودت حس نمیکنی بعد خوردنش سینت خالی میشه؟

بهداشت چرا زیاد میگه ولش کن
اگه وزنش زیاد نیست شاید شیرت کمه یا کم چربه به اصطلاح
سعی کن چیزای مقوی بخوری شیرت پر و سنگین بشه

بچه منم پنج دقیقه میخوره بعدش گاز میگیره میفهمم سیره

ببرش دکتر شاید کمکی بده

سوال های مرتبط