۶ پاسخ

من خواهرم دست چپه از اول وسایل و اسباب بازیاشو با دست چپ می‌گرف

آره دیگه اگه بع اون دستم عادتش ندی چپ دست میشه من دارم سعی میکنم با هر ۲ تا کار کنه

بله تو این سن مشخص دست چپیه دیگه خوشحال باش زن عموم معلم می‌گفت هرچی شاگرد دست چپی تاالان داشتم باهوش و درسخون بودن

پسر منم همینه حتی توپ رو با پای چپ شوت میزنه. همه میگن چپ دست و چپ پاعه ولی من فکر میکنم هنوز زوده بخوایم متوجه این موضوع بشیم

دخترمنم اینجوریه همه کاراش بادست چپه اما توخانوادمون دست چپ نداریم

من پسرم همه کاراشو با دست چپ میکنه
مدادرنگب قاشق چنگال
حتی وقتی میخواد اسباب بازی هاشم جمع کنه با دست چپ میکنه

سوال های مرتبط

مامان رادوین🐥 مامان رادوین🐥 ۲ سالگی