پریود نشدن شروع پوکی استخون و یائسگی هستش . من بااینکه پریود های دردناک و پر خون دارم ولی ترجیح میدم به طور طبیعی تموم شه برای بچه دار نشدن هم جلوگیری با کاندوم انجام میدم
دوست من سومین بچه اش ک خواست زایمان کنه به دکتر پول داد لوله هاشو بست موقع عمل .
مگه همچین عملیم هست حالا حاملگیو میتونی ایودی بزاری ولی پریودی نمیشه کاری کرد
بالای ۴۲ سال انگار انجام میدن
و کلی عوارض داره
عوارض یائسگی رو سرچ کن بخون
فکر نکنم زیر ۳۵ /۳۶ سال انجام بدن و لوله هارو ببندند البته بازم پریود میشی اگر بچه نمیخوای لوله های شوهرتو ببند خب
چرا عمل اخه ای یو دی هورمونی بزار ک نه بچه دار بشی نه پریود بشی هر وقتم نخواستی درش میاری
من بخاطر مشکلاتی که دارم بهم هشدار دادن که باردار نشم و حالا که شدم گفتن تا بچه دنیا بیاد عملت میکنیم که سرخود بچه نیاری آخه من عاشق بچم و به مریضی اهمیت نمیدم حالا میترسم همه خانوادم هم گفتن ما رضایت میدیم اما من نمیخوام عمل بشم
عمل اینکه بچه نیاری باعث نمیشه که پریود نشی اون لوله رو میبندن که بچه دار نشی ولی پریودی هی داری .بعدشم دیگه این عمل نمیکنن چون جوانی جمعیت کمه
هر وقت خودت بچه نخواستی 😂
منم از خدامه
ولی طبیعت بدن رو نباید تا وقتی خدایی نکرده بیماری نباشه دستکاری کرد
عوارضش بدتره
مادرشوهر من ۴۰ سالگی بحاطر اینکه پلیپ و فیبروم رحمی داشته وپیگیری نکرده مجبور شدن رحم و تخمدانشو تخلیه کنن بعد ۱۵ سال هنوز عوارضش اذیتش میکنه
منم از خدامه
ولی طبیعت بدن رو نباید تا وقتی خدایی نکرده بیماری نباشه دستکاری کرد
عوارضش بدتره
مادرشوهر من ۴۰ سالگی بحاطر اینکه پلیپ و فیبروم رحمی داشته وپیگیری نکرده مجبور شدن رحم و تخمدانشو تخلیه کنن بعد ۱۵ سال هنوز عوارضش اذیتش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.