از پریودی متنفرم همیشه خداروشکر میکنم تو بارداری پریود نمیشم 🤣🤣🤣🙈🙈🙈

۱۰ پاسخ

😂😂😂😂دردای حاملگی ک بدتره

من کلا دو روز یه سه روز پریود اونم خیلی کم میشم ولی وقتی پریود میشم انکار خسته روزگارم ازهمه چی بدم میاد

من قبل بارداری هی ب شوهرم میگفتم حامله شم راحت شم از این پریود لامصب 😂

من دلم براش تنگ شده😂

همیشه باردار باش خب خخخ

این حالتای افتضاح ۹ ماهه رو ترجیح میدی ب پریودی؟؟کاش من تا اخر عمرم دیگه هر ماه پریود شم،ایشالا ب امید خدا این بدنیا اومد هیچ وقت رنگ حاملگی رو نبینم

وای دقیقا راحت شدم ازش😑 البته موقت😮‍💨

وااای منم این قسمت بارداری خیلی خوبه حداقل اون کثافت کاری پریودی نداره

وای گفتی😑 اونم من ک پریودیم ۸ روز طول میکشه

درد لگن و تخم دان بارداری که از پریود بیشتره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری