من هنوز دارم صفر میبندم
من دوبسته گرفتم سایزصفر
هرچی اطرافیان دیدم تا دوهفته ده روز اول حتی صفرم بزرگه
اینک میگن واس نارس وایناس بنظرم درست نیس
باید طبق برندی که میخوای بگیری انتخاب کنی عزیزم
من برند مای بی بی گرفتم که صفرش برای بچه های نارس نوشته بود برای همین یک گرفتم
صفر برا بچه ی نارسه
بله باراول صفربهتره
من بااینکه وزن پسرم ۳کیلو بود الان ۴تا بسته صفر استفاده کردم یک براش بزرگ
من میگیرم تعداد کم تجربه خواهرم سر دخترش که ۳۷۰۰با قد ۵۳بازم پوشک و لباس فقط صفر اندازه ش شد تا ده روز هرجفتشو گزفتم
گرفتم چون اکثراگفتن هفته اول صفراستفاده کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.