خانوما مایبیبی سایز صفر چند بسته لازم میشه؟

۸ پاسخ

یه بسته

بنظرم 0 خیلی کوچیکه ۱ بهتره

من ی بسته کوچک فقط گرفتم برا بیمارستان

یک خوبه

منم یک گرفتم

به من که گفتن نمیخواد همون یک بگیر

من که واسیه بیمارستان هم سایز یک گرفتم

سایز ۱ بگیر ۰ لازم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی