واما سومی هم دختر شد

۱۰ پاسخ

منم دخترسوممو باردارم گلم 🥰🥰🥰

خوشبحالت خدا چقدر دوست داره دختر ایشالله بسلامتی زایمان کنی و بگیری بغلت♥️♥️♥️♥️

مبارکت باشه عزیزم عاقبت بخیر بشه

شاید الان بعضیا بهت بگن شما که دیگه زیاد میلی به دختر نداشتی باید میرفتی تحت نظر دکتر ولی من میگم حتما حکمتی توش بوده تو کاره خدا نباید دست برد

خدا حفظش کنه

ب سلامتی عزیزم خوش قدم و پر روزی باشه

چقدر خوشبختی مامان سه تا دختر ❤️

عالیه.

خداروشکر من که ارزومه بچم دحتر باشه🥺

سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترا مامان دخترا هفته سی‌ویکم بارداری