ارررره ببین من ۸ تا دکتر عوض کردم برای دخترم به هر ۸ تا گفتم گفتن عیب نداره جلو خودم واکسن تازه زدن ولی همش نگرانم اصلا انگار نه انگار
روی دستای خودم چال کوچولو مونده ولی رو دستای دخترم معلوم نیست
دختر منم نیست اصلا معلوم نبود از اول
رو دست اکثرن هست من خودم وبچه هام جاش مونده
پسر منم جاش نیس
روی دست بچم نه ولی خودم رو دستم جای واکسن ندارم😅
اره مال دختر من کمرنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.