کسی بوده ک واکسن بچه‌ شونزده‌باشه؟

۷ پاسخ

من برای کمک به بانوان سرزمینم دوره خیاطی رو فقط فقط ۱۰۰هزارتومن گذاشتم اگه میخای این هنر رو صفرتاصد یادبگیری در پیام رسان بله خدمتم
@fandogh1404
کانالم در بله
@mamanefandogh

من الان یه هفته هست که پسرم واکسن زده
معلوم نیست چی زدن بهش که یه هفته هست هیچی نمیخوره و اسهاله از بعد از واکسنه
پشیمون شدم که زدم

من یکسالگیشو نزدم ۱۸ماهکیشم نمیزنم دیگه ریسک نمیکنم ۶ماهکی زدم معلوم نیست چی زدن ب بچم بعد اون بدنش عفونت کرد و همش آبسه میکرد بردنش اتاق عمل دوماه بچم با مریضی سرکله میزد دیگه نمیزنم شکایتم کردیم سر بهداشت ولی همسرم پیگیر نشد

منم نزدم هنوز

من نزدم

منم‌هنوز نزدم 🤦‍♀️🤦‍♀️

من نزدم هنوز ولی میزنم دخترم مریضه

سوال های مرتبط