۳ پاسخ

من شیر گاو میدم 150تا صبح 150تا شب قبل خواب

دکتر به من گف پاستوره بگیر خیلی تاکید داشت ک محلی ندم اصلا چون تب مالت اگه خدایی نکرده بگیره داروهاش برای این سن اصلا گیر نمیاد گف واویلاس دیگ
منم پاستوریزه کارتنی میگیرم بطری هم خوبه فقط کارتونیا ماندگاریشون طولانی تره

پاستوریزه بدی بهتره شیرای باز خطریه احتمال تب مالتش زیاده مگر اینکه خیلییییی بجوشونی

سوال های مرتبط

مامان گوجه فرنگی🍅 مامان گوجه فرنگی🍅 ۲ سالگی