من شیر گاو میدم 150تا صبح 150تا شب قبل خواب
دکتر به من گف پاستوره بگیر خیلی تاکید داشت ک محلی ندم اصلا چون تب مالت اگه خدایی نکرده بگیره داروهاش برای این سن اصلا گیر نمیاد گف واویلاس دیگ
منم پاستوریزه کارتنی میگیرم بطری هم خوبه فقط کارتونیا ماندگاریشون طولانی تره
پاستوریزه بدی بهتره شیرای باز خطریه احتمال تب مالتش زیاده مگر اینکه خیلییییی بجوشونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.