۵ پاسخ

من تو تاخیرم🫠

من که وسط سیکلم هست خخخخخ

من ۲ خرداد وقت پریودمه ببینیم چی میشه

خوبه پربود شدی من ک تاخییر اعثابم رو خورد کرده میدونم باردار هم نیستم

منم ديروز پريود شدم 😂

سوال های مرتبط

تالــ🍓ـیا تالــ🍓ـیا قصد بارداری
مامان میشم...🥹 مامان میشم...🥹 قصد بارداری
مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
بانو بانو قصد بارداری
مامان دخترخانومی🐥 مامان دخترخانومی🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
Zahra Zahra قصد بارداری
مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته دهم بارداری