منکه پریود شدم باید شیافمو قطع کنم؟

۲ پاسخ

وای خیلی متاسفم برات . اره قطع کن بخاطر آی یو آی استفاده میکردی دا الان دیگه لازم نیس . ایشالا اینسری حامله میشی

اره عزیزم اگه کامل باز شدی و خونریزیت زیاد شده دیگه شیاف نزار

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری