سلام نبض زیر شکم از چیه ۱۶ هفته هستم شما اینجوری بودین ؟؟

۳ پاسخ

طبیعی هست هست عزیزم
من از ماه دوم داشتم
از دکتر پرسیدم بخاطر افزایش جریان خون در رحم و تغییرات هورمونی هست

بچس الان نبض میزنه هفتت بیاد بالا مثل ماهی سر میخوره یا مثل حباب ترکیدنه ب بعدشم ک حس میکنی دیگه

حرکت بچه میتونه باشه

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هلن مامان هلن هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مانلی و ملورین🩷🩷 مامان مانلی و ملورین🩷🩷 هفته سی‌ام بارداری