۱۰ پاسخ

فک کنم تا چهار کیلو عه فامیلمون چهار کیلو طبیعی زایید بچه ی سومش و می‌گفت کلی بخیه خورده ☹️
منم افسردگی گرفتم که کاش وزن نینی من کم باشه ۳۷ هفته و سه روز ۳۴۰۰ بود☹️
فعلا قصد ندارع تشریف بیاره😒🥲🤦🏻‍♀️

من دختر دومیم3700بود داغون شدم تموم بدنم بخیه خورده بود چون بدنمم آماده نبود باآمپول فشار دنیاآمد

بستگی به لگنت داره لگنت بزرگ باشه تا۴کیلو هم میتونی طبیعی زایمان کنی

خیلی به وزن اهمیت نده . مامان خودم کمترین وزن توی بچه هاش داداشم بود که ۲۹۰۰ بود ولی از همه سخت تر به دنیا اومد . چون سرش درشت بود . کلا با چند گرم بالاتر پایین تر خیلی فرقی نمیکنه

ما بالای ۴ کیلو داشتیم تو فامیل زایمان کردن
خودم یکی ۳۶۸۵ بود یکی ۳۷۰۰ طبیعی زایمان کردم

تا3200خوبه
دیگه هرچی بیشترباشه سخت تر میشه

میگن تا ۴ کیلو بعد ۴ سزارین

تا ۴۵۰۰طبیعی زایمان میکنن

من تا ۳۷۰۰ شنیده طبیعی زایمان‌کردن

بیشتر از ۳۵۰۰ باشه خودت خیلی اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد