به هر حال سخته زایمان 🥲
چه سزارین چه طبیعی هر جور هم باشه بچه 🥺
بستگی به لگنت داره اما در کل چهار کیلو به بالا رو میگن خیلی سخته
۴به بالا
4 کیلو باشه
فک کنم ۳ونیم ۴
طبیعی هستی گلم یا سزارین
الان اخرش سزارین انتخاب کردی یا طبیعی؟
من داداشم ۴کیلو نیم بود طبیعی بدنیا اومد
منم وزن بچم نزدیک 4 شد دکتر گفت سزارین یعنی زیر 4 بیمارستان سز قبول نمیکنه
دخترم چهار کیلو بود با اپیدورال راحت بودم ...این دومی هم فعلا تا الان ۳۵۰۰
بالای سه کیلو سخته
ولی بالای۳کیلو نیم اصلا طبیعی نیاری بهتره
چهار به بعد بستگی به لگنت داره ولی تا ۳ و ۳ و نیم اوکی بدن کشش داره کمتر از سه هم باشه وزنش اصلا خوب نیست
به وزن نیست به دور سر بچه هست دختر من ۳۶۰۰ بود دور سرش ۳۴ بود
خواهرم ۳۲۰۰ بود دور سرش ۴۰ بود
چی بگم زیاد هست ولی خوب دلیل نداره سزارین کنم اصلا خیلی تاکید روی طبیعی هست من خودم 37هفته میخاستن طبیعی زایمان کنم قبول نمیکردن سزارین خدا به دادم رسید
نمیبرن سزارین بخاطر وزن بالای بچه؟
برا من ۳۲۰۰ بود بااینکه کمم بود خیلی ازیت شدم نمیدونم شاید بدن تا بدن فرق کنه
خواهر دوستم بچش سه کیلو و نیم بود خیلی اذیت شد
از 3کیلو 3/5اینا سخت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.