سلام بچه چند کیلو باشه موقع زایمان طبیعی بخیه لازم میشی؟؟؟

۸ پاسخ

منم بچه ام ۲۸۰۰ بود خیلییی بخیه خوردم

فرقی نداره زایمان اول بخیه میزنن .دور سر دخترم ۳۲.پسرم ۳۴ .سر دخترم ی برش زدن

من پسرم ۳۹۰۰ بود سه تا بخیه خوردم

من دخترم ۲۸۰۰ بود بخیه زیاد خوردم البته به ماما همراهم گفتم بخیه ترمیمی میخوام برا همون زیاد بخیه کرده

من شنیدم بچه وزن متوسط و نرمال بخیه کم میخوره و بچه های ریز زیاد

به اندازه دور سرشم بستگی داره پسر من ۳.۵۰بود دور سرش ۳۷سانت سه تا بخیه خوردم

برا ۲۴۰۰ بود خیلییییییی زیاد بخیه خوردم

بستگی به بدن خودت داره
من دخترم 3300 بود، لحظه اخر نفس کم اوردم خیلی بخیه خوردم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری