۹ پاسخ

همون نزدیک واژن که میخوان ببرن
موقع زایمان اینقد درد داری که اون یه ذره سوزن امپول بچه بازیه وسط دردات گم میشه

عزیزم قبل بریدن امپول بی حسی میزنن موقع بخیه زدن هم که بی حسه نمیفهمی

آنقدر درد کشیدی که بدنت اصلا دیگه بخیه زدن رو حس نمیکنی

دوستان ازهمون ممنون بابت جواباتون

نه، بی حسی میزنن

نه بیحسی برات میزنن هیجی نمیفهنی

دقیقاسوال منم هست وقت برش میزنن یابخیه چجوریه حس میکنم یانه

بی حسی میزنن

هیچی حس نمیکنی من اصلا یادم نمیاد چجوری بخیه زدن که نفهمیدم. فکر کنم بی حسی میزنن اول

سوال های مرتبط