من خیلی سردم میشه
شما هم این جوری هستین ؟ دلیل خاصی داره یا طبیعیه ؟

۸ پاسخ

منم.

منم پاهام یخ میکنه ولی از درون گرممه 🤣😑

منم تو هفته شما همینطور بودم یهو لرزم می‌گرفت حتی از خواب بیدار میشدم از لرز.الان ی‌مقدار کمتر شده.نگران‌نباش

منم هفته های پایین اینجوری بودم الان دیگه نه سردمه نه گرم

وای من کل بدنم یخ میکنه خسته شدم😭😭

اینجور بودم و هستم

من دیشب هم لرز میزدم از همون اول بارداری تب و لرز دارم

طبیعیه..منم همیطور بودم و هستم

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد